Magamról

Saját fotó
I'm Anita from Hungary, I live in London and I try to enjoy every single minutes of my life. I love traveling,cooking and baking and one of the most important thing is the heaalth in my life. I have a small business, I make healthy sweets, my cakes are gluten and lactose free and I make them with love and passion as I do everything in my life. The life is gooooood!!!

2012. december 10., hétfő

álmot szövök, sütit sütok

Megállíthatatlanul haladok a célom felé! Tudom ez most elég nagyképűen hangzik, de így érzem és úgy tűnik, hogy így is van!
Kitartóan próbálgatom a recepteket, készítem a finom és egészséges édességeimet és ami a legjobb, hogy aki kóstolta, az eddig szerette.
Tegnap Nipa azt mondta, hogy biztos benne, hogy nagyon jó üzletet lehet majd ebből csinálni. Ő teljesen el volt ájulva a mini cupcake-jeimtől. Én is szeretem őket, de a lelki szemeim előtt már látom a profi termékeket.
Sajnos ahhoz még meg kell várnom, hogy megérkezzen pár eszköz. Nem vagyok türelmes.
Zsolti vett nekem az eBayen habzsákokat és kinyomó csöveket hozzá, reméltem, hogy ma már itt lesz, de sajnos még nem jött meg. Holnap tuti kézhez vehetem a kincseket, hogy még szuperebb, szebb, mutatósabb díszítés kerülhessen a süteményeimre.
A mostaniak a lehető legegyszerűbb módon lettek feldíszítve, a kicsi zsák végét lecsíptem és kinyomtam a krémet a tetejére. De még rengeteg ötletem van, a gyümölccsel és csokival dekorálás izgatja a fantáziámat a legjobban.



Nem tudok mit tenni, most csak ez jár a fejemben.
Hazafelé is azt terveztem, hogy macaroont sütök, meg csoki díszítéseket készítek. De sajnos a konyhában többen voltunk a kelleténél :(, Peti épp főzött és igaz süthettem volna, de nem volt így kedvem.
Tényleg az lenne a legjobb, ha lenne egy saját konyhám, ahol csak én vagyok az úr! Istenem de élvezném! De azt gondolom, az is eljön hamarosan! Annyi reménnyel és tervvel teli a szívem :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése