Magamról

Saját fotó
I'm Anita from Hungary, I live in London and I try to enjoy every single minutes of my life. I love traveling,cooking and baking and one of the most important thing is the heaalth in my life. I have a small business, I make healthy sweets, my cakes are gluten and lactose free and I make them with love and passion as I do everything in my life. The life is gooooood!!!

2011. január 18., kedd

Visszatérés

Hosszú ideje nem írtam bejegyzést, pedig annyi, de annyi minden van itt benne, amit már nagyon szeretnék kiírni magamból.
És most visszatértem az internetes életemhez.
Itt ülök kényelmetlenül a padlón, hideg, hófehér falak között, egy valaha otthonos zugban és mégis úgy érzem, hogy jó helyen vagyok.
Hogy hol is vagyok most, azon túl, hogy egy ürességtől kongó kicsi lakásban ücsörgök?
Az életem egy fordulópontján. Még néhány nap és én egy másik országban próbálok majd szerencsét.
Ahová nem csak reményekkel, de remek élményekkel felvértezve indulok. Úgy érzem készen állok!
A következő napokban időben és térben csapongok majd.
Jelenleg azt sem tudom, hogy miről szeretnék jobban írni. Arról, hogy milyen a karácsony hindu barátaim tárasaságában, vagy arról, hogy hogyan fogok élni Angliában.
De ez most nem is lényeg. A lényeg, hogy visszatértem és írok megint! Mindent ami anitaság.
Ezért hunyj most szemet a szertelenségem felett kedves olvasó, légy elnéző és gyere velem a távoli világokba egy színés szép utazásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése